piątek, 5 grudnia 2008

NIEBIESKO ŻÓŁTE SZPICE-KROK PO KROKU

Szpice robione specjalnie na pewien konkurs przy okazji ich robienia sporządziłam instrukcję.
Zaczynamy:
dezynfekcja
odsuwamy skórki
matowimy płytkę
sktacamy pazurki ja do formy skracam zupełnie na prosto
odpylamy
odtłuszczamy
nakładamy primer

Photobucket

podkładam formę, kładę akryl ja położyłam przeźroczysty z ociupinką białego wyszedł lekko mleczny (cos na zasadzie tipsa mlecznego) akryl położyłam od połowy naturalnego pazurka

Photobucket

kładziemy miejscami akryl niebieski

Photobucket

w pozostałych miejscach żółty

Photobucket

zdejmuję formę, kładę cienką warstwę żelu clear na całość, układam hologramy utwardzam

Photobucket

kładę grubo żel clear-buduję utwardzam, przy takiej długości ważna jest porządna budowa w przeciwnym razie paznokcie szybko się połamią

Photobucket

przemywam , nadaje kształt

Photobucket

Photobucket

odpylam, odtłuszczam, maluję wzorki-gałązki czarnym lakierem linerkiem mozna to zrobić farbkami

Photobucket

kiedy lakier wyschnie pokrywam cienką warstwą żelu nabłyszczającego, utwardzam, przemywam

Photobucket

teraz kwiatki ja kwiatki zawsze robię na wcześniej nabłyszczonych pazurkach lakierem nabłyszczającym ponieważ na samym żelu mi się ślizgają
przygotowujemy dwa proszki ja użyłam jednego koloru w dwóch odcieniach moczymy pędzel w liquidze potem w jaśniejszym proszku i odrazu w ciemniejszym powstaje kulka o dwóch odcieniach, kładziemy na pazurku formując jajeczko dociskamy z lewej i z prawej (coś w rodzaju litery "v"i na końcu po środku

Photobucket

Photobucket

mocujemy cyrkonie na kuleczkę akrylu clear

Photobucket

i gotowe

Photobucket