piątek, 5 grudnia 2008

II Międzynarodowe Mistrzostwa Stylizacji Paznokci użytkowych Perfect Lady

Dnia 22.06.2008r w Warszawskim hotelu "Lord" odbyły się II Międzynarodowe Mistrzostwa Stylizacji Paznokci użytkowych.

Tematyka - "Geometria i kolory"

Na mistrzostwa namówiła mnie Pani Gabriela Kubica, długo nie byłam pewna czy w ogóle mam startować do eliminacji ale w końcu zdobyłam się na odwagę i udało się dostałam się do finału.

W finale zajęłam II miejsce

Mistrzostwa odbywały się w 12 osobowym gronie stylistek nie tylko z Polski bo i z Rosji, prace stylistek były urocze a każda inna na swój sposób, poziom był bardzo wysoki.

Oceniane były:

Przygotowanie płytki paznokcia
Umiejętność posługiwania się daną techniką
Kompozycja zdobień
Prawidłowa forma paznokci (krzywa C, tunel)
Przejrzystość i estetyka wykonanej pracy
Zgodność z tematem
Higiena na stanowisku pracy

Fotorelacja z finału na stronie Perfect Lady
http://www.perfect-lady.pl/mos/

Wspomnienia z Mistrzostw:

Przygotowanie stanowiska

Photobucket

...oficjalne rozpoczęcie...

Photobucket

...podczas pracy...

Photobucket

...tak pracowało jury...

Photobucket

Photobucket

...pokaz Alessy Knape podczas obrad jury...

Photobucket

...paznokcie pokazowe...

Photobucket

...wręczenie nagród z lewej Agata Madejska z I miejscem, z prawej ja II miejsce...

Photobucket

...Kamila Wróbel z III miejscem...

Photobucket

...zdjęcie grupowe...

Photobucket

...paznokcie jakie wykonałam...

Photobucket

...moje nagrody...

Photobucket

Photobucket

w skład nagród wchodziło również kino domowe.

Brak komentarzy: