niedziela, 5 grudnia 2010

ŻELOWY FRENCZ NA FORMIE

Nieśmiertelny frencz jakże popularny aczkolwiek nie dla każdej stylistki jest łatwy do wykonania zwłaszcza ten robiony żelem na formie - często spotykamy się z jakimś problemem, stąd tutorial dla zainteresowanych.

Dezynfekcja, odsuwamy skórki, matowimy paznokieć, odpylamy, odtłuszczamy aplikujemy primer

Image and video hosting by TinyPic


podkładamy formę

Image and video hosting by TinyPic

żelem przeżroczystym pokrywamy naturalny paznokieć, przedłużamy go na kształt migdała, należy żel rozłożyć jak najbardziej równomiernie by nie powstały "góry, doliny")utwardzamy


Image and video hosting by TinyPic

delikatnie ściągamy formę

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

nakładamy kamuflaż przy wale cieniutko , przy uśmiechu grubiej -formujemy uśmiech ja kamuflaż nakładam podpychając go ku wolnemu brzegu tworzy się wtedy "schodek" dzięki któremu ławo jest aplikować biały żel , utwardzamy

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

aplikujemy biały żel ja użyłam bardzo gęstego budującego, utwardzamy

Image and video hosting by TinyPic


budujemy żelem clear, utwardzamy

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

przemywamy , nadajemy kształt

Image and video hosting by TinyPic

nabłyszczamy żelem, utwardzamy jeżeli żel tego wymaga ponownie przemywamy

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

4 komentarze:

Tushnails pisze...

wspanialy tutej i jak rowniutenko nalozony zelik pierwsza warstwa przezroczysta...super

Pytanko - co masz na mysli dopychanie kamuflazu? i jakiego kamuflazu uzylas do tego stepika..
dziekuje

Anonimowy pisze...

kiedyś nosiłam żele ale moje pazurki tego nie tolerowały ;)
zapraszam do obserwacji mojego bloga
+obserwuję

Unknown pisze...

świetny kolor kamuflarzu. taki naturalny. nie za jasny i nie za ciemny:) bardzo fajny tutorial.prosty konkretny i na temat. a migdałkowy french zawsze w modzie:) włąsnie jakiego kamuflarzu użyłaś?i jaka konsystencja gęsty?? a blog i szata graficzna piękny
pozdrawiam madzia
sztukazdobieniapaznokci.pl

blondinails pisze...

Ja nie umiem tak ładnie :/ :)