poniedziałek, 27 lipca 2009

EDGE W STYLU ETNO

Krok po kroku które ukazało się w wydaniu specjalnym pisma "Paznokcie"
Do wykonania zdobienia użyłam zwykłą białą chusteczkę higieniczną,
na której za pomocą drukarki komputerowej
wydrukowałam wymyślony przeze mnie wzór. Chusteczkę
przykleiłam z każdej strony taśmą do kartki
papieru po to by drukarka nie wciągała jej, nie zacinała
się przy drukowaniu, i wydrukowałam na niej
wcześniej wymyślony wzór.
Photobucket
Standardowo przygotowujemy
płytkę paznokcia, oczyszczamy
z pyłów, odtłuszczamy, aplikujemy
primer, a następnie podkładamy
formę uformowaną pod kształt
stalówki.
Photobucket
Photobucket
Tworzymy szkielet paznokcia
w kształcie stalówki używając
przezroczystego akrylu.
Photobucket
Akrylem kamufl ującym przedłużamy
łożysko w kształcie „chevron".
Photobucket
Aplikujemy kolejno akryl niebieski,
brązowy i złoty cieniując je.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Rozwarstwiamy chusteczkę by lepiej
się układała i przylegała do
paznokcia.
Photobucket
Zdejmujemy formę, na wolny brzeg
aplikujemy żel przezroczysty,
docinamy chusteczkę.
Photobucket
Układamy chusteczkę na wolnym
brzegu paznokcia.
Photobucket
Utwardzamy w lampie UV,
a następnie odcinamy wystającą
poza krawędź paznokcia chusteczkę.
Photobucket
Budujemy paznokieć żelem
przezroczystym i utwardzamy.
Photobucket
Przemywamy i nadajemy ostateczny
kształt pilnikiem.
Photobucket
Photobucket
Oczyszczamy z pyłów, przemywamy i
nabłyszczamy.
Photobucket
I gotowe.
Photobucket

2 komentarze:

Katarzyna Serafińska pisze...

piękne

Unknown pisze...

cudne!!! z chusteczką na drukarkę w życiu bym się nie domyśliła że tak można :) dobry pomysł :)